AKTUALNOŚCI CZERWIEC 2023

Raport o stanie gminy w 2022 roku

Wójtowie, burmistrzowie i prezydenci mają obowiązek opracowania raportów o stanie podlegających im terenów. Konieczność przedstawienia takiego dokumentu wprowadziła nowelizacja ustawy o samorządzie gminnym. Raport o stanie gminy musi zostać przedłożony Radzie, która po dyskusji, opiniuje przygotowane podsumowanie. Swoje uwagi do dokumentu pisemnie mogą składać również mieszkańcy – w tym roku do 27 czerwca włącznie.  Po zakończeniu debaty nad sprawozdaniem przedstawionym przez burmistrza, Rada Miejska przeprowadza głosowanie nad udzieleniem burmistrzowi wotum zaufania. 

Raport o stanie gminy stanowi podsumowanie jej funkcjonowania w przeciągu ostatnich dwunastu miesięcy. W dokumencie odnaleźć można dane demograficzne, założenia polityki finansowej, oświatowej oraz inwestycyjnej, wskaźniki dotyczące realizacji lokalnej strategii rozwoju czy programu rewitalizacji. Raport podsumowuje także działalność Rady Miejskiej, przedstawiając złożone interpelacje oraz zatwierdzone uchwały. 

Szczegółowe informacje wraz z Raportem dostępne pod linkiem:
https://www.bip.mszczonow.pl/490,raport-o-stanie-gminy

 

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00

 

baner toplayer
grafika informacyjna