KIEROWNICTWO URZĘDU

  • Józef Grzegorz Kurek

BURMISTRZ

JÓZEF GRZEGORZ KUREK
tel: 46 858 28 40
fax: 46 858 28 43
email: urzad.miejski@mszczonow.pl

Do zakresu zadań Burmistrza należy:

  • Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  • Gospodarowanie mieniem komunalnym,
  • Przedkładanie radzie projektów uchwał,
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
  • Koordynowanie działalności komórek i jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
  • Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  • Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
  • Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  • Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  • Upoważnianie Zastępcy Burmistrza i pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  • Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu oraz prowadzenie oceny kadry kierowniczej Urzędu,
  • Udzielanie pełnomocnictw procesowych,
  • Wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
  • Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz uchwały Rady,
  • Kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
  • Zdjęcie: kobieta - Wiceburmistrz Mszczonowa Halina Wawruch

ZASTĘPCA BURMISTRZA

HALINA WAWRUCH
tel: 46 858 28 40
fax: 46 858 28 43
email: halina.wawruch@mszczonow.pl

Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy:

  • Zapewnienie właściwej realizacji zadań z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji gminnych, z zakresu gospodarki komunalnej i usług komunalnych, ochrony środowiska oraz nadzorowanie sfery finansów gminy,
  • Nadzorowanie pracy podporządkowanych mu jednostek organizacyjnych wymienionych w Zarządzeniu Nr 72/06 w sprawie określenia zadań prowadzonych przez Burmistrza Mszczonowa, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza,
  • Realizowanie kompetencji Burmistrza Mszczonowa w czasie jego nieobecności.