MAŁGORZATA BADOWSKA
tel: 46 858 28 61
email: malgorzata.badowska@mszczonow.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
- Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
- Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
- Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.