SEKRETARZ GMINY

MAŁGORZATA BADOWSKA
tel: 46 858 28 61
email: malgorzata.badowska@mszczonow.pl

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  • Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
  • Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
  • Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
  • Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
  • Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  • Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
  • Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
  • Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
  • Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
  • Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00

 

baner toplayer
grafika informacyjna