AKTUALNOŚCI GRUDZIEŃ 2022

Ankieta – badanie satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego

Szanowni Państwo,

Urząd Miejski w Mszczonowie co roku prowadzi badania satysfakcji swoich klientów w ramach systemu zarzadzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015. Badanie to przeprowadzane jest za pomocą ankiety, która ma na celu zapoznanie się z Państwa opiniami na temat jakości pracy Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. Wszystkie Państwa odpowiedzi i sugestie chcemy wykorzystać do usprawnienia pracy Urzędu.

Badanie satysfakcji klienta za rok 2022 przeprowadzone będzie w okresie od 8 grudnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r.

Ankietę można wypełnić w wersji elektronicznej, która jest dostępna pod poniższym linkiem:

https://www.bip.mszczonow.pl/346,ankieta

oraz w wersji papierowej dostępnej w holu na parterze Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do przygotowanej do tego celu urny.

Zachęcam Państwa do wypełnienia ankiety.

 

 Pełnomocnik ds. jakości

 Małgorzata Badowska

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00

 

baner toplayer
grafika informacyjna