CZERWIEC 2024

Ważny Komunikat w sprawie Informacji o debacie nad Raportem o stanie gminy Mszczonów za 2023r.

Ze względu na zmianę daty sesji Rady Miejskiej z 26 czerwca 2024r. na 25 czerwca 2024 r., zmianie ulega termin zgłaszania mieszkańców do debaty nad Raportem o stanie gminy Mszczonów.

Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609 z późn. zm.) Burmistrz Mszczonowa co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej w Mszczonowie raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady miejskiej. Stanowi on podstawę do oceny działalności Burmistrza Mszczonowa w 2023 r.

Na sesji w dniu 25 czerwca 2024 roku o godz. 9.00 Rada Miejska w Mszczonowie rozpatrzy Raport o stanie Gminy Mszczonów za 2023 rok oraz odbędzie się debata nad tym raportem.
W debacie nad raportem, oprócz radnych, głos mogą zabrać mieszkańcy gminy (maksymalnie 15 osób). Po zakończeniu debaty Rada Miejska w Mszczonowie przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Mszczonowa wotum zaufania.

Mieszkanka/-iec gminy, którzy chcą zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składają do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mszczonowie pisemne zgłoszenie zawierające:

  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania
  • listę co najmniej 20 mieszkańców gminy, udzielających poparcia mieszkańcowi chcącemu wziąć udział w debacie.

 Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 osób. Mieszkańcy będą dopuszczeni do głosu w debacie nad raportem według kolejności zgłoszeń. Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej do 24 czerwca br.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Mszczonowie

Łukasz Koperski

Zgłoszenie dostępne w załączniku

 

wstecz