RODO FAQ

PYTANIE/PROBLEM

Gospodarowanie odpadami. Szanowny Panie burmistrzu, bardzo proszę o zwiększenie częstotliwości odbierania śmieci przez okres zimowy na terenach wiejskich naszej gminy do ilości 2 razy w miesiącu tak jak to się odbywa w mieście. Nie widzę żadnego powodu ( np. ilość mieszkańców w danym domostwie) dlaczego miało by powstawać mniej odpadów. Również ilość miejsca na posesjach miejskich i wiejskich przeznaczona do składania odpadów jest podobna i przy częstotliwości wywożenia raz na miesiąc może się okazać niewystarczająca. Pragnę nadmienić iż obecnie przyjęta zasada jest sprzeczna z art. 32 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej : 1.Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne. 2.Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny. Pozdrawiam, Mec. Adam

[2013-07-18]

ODPOWIEDŹ

Burmistrz Mszczonowa Józef Grzegorz Kurek

Szanowny Panie Do końca 2014r. będzie obowiązywał obecnie funkcjonujący system odbioru odpadów. Jesienią br. przeprowadzimy konsultacje z mieszkańcami n/t zwiększenia częstotliwości odbioru odpadów – jeśli większość będzie za – to w nowym przetargu zmienimy zasady. Musi jednak Pan mieć świadomość, że zwiększy się również cena za odbiór. W naszej gminie od 10-ciu lat obowiązuje taki system zbiórki i nigdy nie był kwestionowany przez mieszkańców zwłaszcza w aspekcie Konstytucji RP.

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00