RODO FAQ

PYTANIE/PROBLEM

Dzień dobry

Chciałabym dowiedzieć się, czy pozyskaliście Państwo  środki na wypłatę dodatków do pelletu.Jeśli tak to od kiedy zaczniecie dokonywać wypłat -decyzje o przyznaniu dodatku już otrzymaliśmy.

[2022-11-04]

ODPOWIEDŹ

Aneta Ciechańska-Gołyńska, Skarbnik Gminy

W dniu 31 października 2022r. na rachunek bankowy Gminy Mszczonów przekazane zostały przez Wojewodę Mazowieckiego środki na wypłatę dodatków dla gospodarstw domowych                  z tytułu wykorzystania źródeł ciepła innych niż węgiel. Przed rozpoczęciem wypłat niniejszych dodatków otrzymane środki  muszą zostać ujęte w budżecie gminy wyłącznie w ramach kompetencji organu stanowiącego. W celu podjęcia przez Radę Miejską w Mszczonowie  uchwały zmieniającej Uchwałę Budżetową Gminy Mszczonów  na rok 2022 na dzień                           16 listopada 2022r. zwołana została sesja nadzwyczajna. Centrum Usług Społecznych                          w Mszczonowie rozpocznie wypłatę dodatków dla mieszkańców po zatwierdzeniu przez Radę Miejską zmian w budżecie.

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00