KOMUNIKATY I ZAGROŻENIA 2025

Komunikat w sprawie składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego

Urząd Miejski w Mszczonowie informuje wszystkich producentów rolnych, że w terminie od 1 lutego do 28 lutego 2025 r. przyjmowane są wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w ramach limitu określonego na 2025 rok.

Link do wniosku:

https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zwrot-podatku-akcyzowego

Do wniosku należy dołączyć:

- faktury VAT potwierdzające zakup oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2024 r. do 31 stycznia 2025 r., wzór zestawienia faktur zamieszczony poniżej,

- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, wzór oświadczenia zamieszczony poniżej,

- dokument wydany przez kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła, owiec, kóz i koni lub o liczbie świń będących w posiadaniu producenta rolnego w 2024 r.,

- umowę dzierżawy (w przypadku dzierżawienia gruntów innych niż ujawnione w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Starostę Powiatu Żyrardowskiego) lub oświadczenie o dzierżawionych gruntach.

Wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej wraz z wymaganymi dokumentami można składać w następujący sposób:

- w pokoju nr 3 i 18,

- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Mszczonowie,

- za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data stempla pocztowego).

Osobami realizującymi zadanie z zakresu zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej są:

Pani Katarzyna Łukaszewicz (pokój nr 18) – tel. (46) 858-28-68,

Pani Ewelina Banaszek (pokój nr 3) – tel. (46) 858-28-25.

Szczegółowe informacje i formularze załączników:

https://www.bip.mszczonow.pl/87,podatki-i-oplaty-lokalne

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Poniedziałek 8.00 - 16.00
Wtorek 8.00 - 16.00
Środa 08.00 - 17.00
Czwartek 8.00 - 16.00
Piątek 8.00 - 15.00

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie będzie pracował w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00

 

baner toplayer
grafika informacyjna