KOMUNIKATY I ZAGROŻENIA 2023

Ankieta – badanie satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego

Urząd Miejski w Mszczonowie co roku prowadzi badania satysfakcji swoich klientów w ramach systemu zarzadzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015. Badanie to przeprowadzane jest za pomocą ankiety, która ma na celu zapoznanie się z Państwa opiniami na temat jakości pracy Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. Wszystkie Państwa odpowiedzi i sugestie chcemy wykorzystać do usprawnienia pracy Urzędu.

Badanie satysfakcji klienta za rok 2023 będzie trwało do 31 stycznia 2024 r.

Ankietę można wypełnić w wersji elektronicznej, która jest dostępna pod poniższym linkiem:

https://www.bip.mszczonow.pl/346,ankieta

oraz w wersji papierowej dostępnej w holu na parterze Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do przygotowanej do tego celu urny.

Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety!

Dane teleadresowe

Urząd Miejski w Mszczonowie

Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
Tel.: +48 46 858 28 40, Fax: +48 46 858 28 43

E-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

 

 

Położenie gminy

  • Mapa dojazdu

Godziny pracy Urzędu

Od dnia 1 czerwca 2025 r. Urząd Miejski w Mszczonowie pracuje w godzinach:

poniedziałek od 8:00 do 16:00
wtorek od 8:00 do 16:00
środa od 8:00 do 18:00
czwartek od 8:00 do 16:00
piątek od 8:00 do 14:00