BURMISTRZ
JÓZEF GRZEGORZ KUREK
tel: 46 858 28 40
fax: 46 858 28 43
email: urzad.miejski@mszczonow.pl
Do zakresu zadań Burmistrza należy:
- Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- Gospodarowanie mieniem komunalnym,
- Przedkładanie radzie projektów uchwał,
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- Koordynowanie działalności komórek i jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
- Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
- Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- Upoważnianie Zastępcy Burmistrza i pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu oraz prowadzenie oceny kadry kierowniczej Urzędu,
- Udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- Wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
- Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz uchwały Rady,
- Kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
ZASTĘPCA BURMISTRZA
HALINA WAWRUCH
tel: 46 858 28 40
fax: 46 858 28 43
email: halina.wawruch@mszczonow.pl
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Zapewnienie właściwej realizacji zadań z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji gminnych, z zakresu gospodarki komunalnej i usług komunalnych, ochrony środowiska oraz nadzorowanie sfery finansów gminy,
- Nadzorowanie pracy podporządkowanych mu jednostek organizacyjnych wymienionych w Zarządzeniu Nr 72/06 w sprawie określenia zadań prowadzonych przez Burmistrza Mszczonowa, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza,
- Realizowanie kompetencji Burmistrza Mszczonowa w czasie jego nieobecności.