Kontakt

Urząd Miejski w Mszczonowie
Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
centrala: +48 46 858 28 20
e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl

Kalendarz

5.12.2020

Imieniny

Krystyny, Sabiny, Edyty

Wyszukiwarka

Nawigacja

Treść strony

  • PGE Dystrybucja unowocześniła obsługę numeru alarmowego 991

PGE Dystrybucja unowocześniła obsługę numeru alarmowego 991

Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowoczesny system, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej. Spółka uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które przyjmuje i rejestruje zgłoszenia w systemie 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Dzięki tej inwestycji wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja S.A. kierowane są do konsultantów Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego z siedzibą w Lubartowie, woj. lubelskie.

Klienci dzwoniący na nr 991 znajdujący się na terenie działania PGED w pierwszej kolejności obsługiwani będą przez system IVR (Interactive Voice Response) - system automatycznego informowania o występujących  przerwach w dostawie energii elektrycznej. System ten informuje również o planowym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych pracami planowymi) i przewidywanym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych awariami). 

W razie potrzeby pilnego zgłoszenia zagrożenia życia bądź zdrowia klienci maja również możliwość wybrania bezpośredniego połączenia z konsultantem. Takie zgłoszenia będą miały najwyższy priorytet, dzięki czemu czas oczekiwania na połączenie z konsultantem będzie ograniczony do minimum.

W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii.

 - W ubiegłym roku przez Polskę przeszło wiele orkanów i wichur, czego skutkiem była zwiększona liczna awarii sieci energetycznej. W oczywisty sposób generowało to  zwiększoną liczbę zgłoszeń od naszych klientów. Obecnie, dzięki Telefonicznemu Centrum Zgłoszeniowemu, przekazanie informacji o braku zasilania lub zaniku napięcia będzie bez wątpienia dużo szybsze i  łatwiejsze – powiedział Wojciech Lutek, Prezes Zarządu PGE Dystrybucja

Dotychczas połączenia Klientów na nr alarmowy 991 były obsługiwane lokalnie przez służby ruchu (dyspozytorów) zlokalizowane w 41 centrach dyspozytorskich na całym terenie działania PGE Dystrybucja. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu klienci będą obsługiwani wg nowych standardów a przepływ informacji pomiędzy klientami, a dyspozytorami będzie znacznie sprawniejszy.

« Wstecz

Newsletter

Aby otrzymywać najświeższe informacje dopisz się do naszego newslettera.

Licznik odwiedzin

6668108

Baner

Współpraca

Dane kontaktowe

Urząd Miejski w Mszczonowie
Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów

18° 47' 57" N 53° 13' 80" E

pokaż na mapie
centrala: +48 46 858 28 20

Sekretariat Burmistrza
tel.: 46 858 28 40, fax: 46 858 28 43

e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl
Poniedziałek 8.00 - 16.00
Wtorek 8.00 - 16.00
Środa 8.00 - 18.00
Czwartek 8.00 - 16.00
Piątek 8.00 - 16.00
w górę
Copyright © 2009 - 2011 - Gmina Mszczonów.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
baner toplayer
Ważny komunikat